Thrive City Church Enschede
Statutaire naam: | Thrive City Church |
Verklaring groepsbeschikking VPE | Wij hebben een eigen ANBI inschrijving |
RSIN/fiscaalnummer | 862587724 |
KVK-nummer | 82743185 | ANBI vanaf: | 07-05-2021 | Ontstaansdatum: | 01-07-2019 | Lid VPE vanaf: | 20-07-2023 |
Registratienummer VPE | 101305 |
Contactgegevens
Adres |
Thrive City Church Enschede Pastoor Geertmanstraat 17 7535 BZ ENSCHEDE |
E-mailadres | info@thrivecitychurch.online |
Website | http://www.thrivecitychurch.online |
Doelstelling gemeente |
hrive City Church is geroepen om mensen te helpen genade en vrijheid te vinden in Christus, om toegewijde discipelen van Jezus te worden zodat zij voorspoedig zijn in alles wat zij doen. In het bijzonder houdt Thrive City Church zich o.a. ook bezig om zich op maatschappelijk vlak in te zetten voor de samenleving van de stad Enschede. Toerusten en trainen van team vrijwilligers die het werk helpen dragen Het organiseren van samenkomsten voor jong en oud Het aanbieden van cursussen en trainingen Het verlenen van pastorale nazorg Het uitdragen van het evangelie in woord en daad. Het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn. |
Hoofdlijnen actueel beleidsplan |
Beleidsplan Het bestuur van Thrive City Church is verantwoordelijk voor alle materiele, personele en financiële zaken. Om alle activiteiten, de huisvesting, en andere bijkomende posten te bekostigen, worden middelen bijeengebracht uit vaste vrijwillige bijdrage van de kerkleden, wekelijkse collecte en fundraising activiteiten. De penningmeester en een samengesteld team van de administratie bevoegd vrijwillige lid van de gemeente ontvangt en beheerst deze financiële middelen en is tevens ook verantwoordelijk voor de betaling van de vasten lasten behorende bij de kerkelijk exploitatie. Aan het einde van het kalenderjaar worden de jaarcijfers opgemaakt. Deze cijfers zullen worden gebruikt als basis voor de begroting van het volgende kalender jaar. Het beleid van de kerk is om te voldoen aan de missieverklaring die beschreven staat bij de doelstelling. Om koers te behouden zullen er elk jaar per kwartaal doelen worden geformuleerd die ook per kwartaal met het bestuur en aangestelde vrijwilligers zal worden geëvalueerd en waar nodig bijgesteld. |
Bestuurssamenstelling beloningsbeleid |
Bestuurssamenstelling Het kerkgenootschap heeft een driehoofdig bestuur in de functies van: voorzitter, secretaris en penningmeester. Beloningsbeleid Het bestuur ontvangt geen salaris of vacatiegelden. Er worden slechts beloningen verstrekt voor uitvoerende functies. |
Actueel verslag uitgeoefende activiteiten | Wij zijn sinds Oktober 2019 officieel geweest met het wekelijks organiseren van kerkdiensten op zondag. Sinds mei 2021 is Thrive City Church officieel geregistreerd als kerkgenootschap. |
Toelichting staat van baten en lasten | Het verslag voor 2021 en 2022 is nog in de maak. Hier wordt aan gewerkt. |
Baten en lastenoverzicht
Baten | Begroting 2025 | Werkelijk 2024 | Begroting 2024 | Werkelijk 2023 | Werkelijk 2022 |
---|---|---|---|---|---|
1. Opbrengsten uit bezittingen | |||||
2. Bijdragen gemeenteleden | 62779.00 | 38672.00 | |||
3. Subsidies en overige bijdragen van derden | |||||
Totaal baten | 62779.00 | 38672 | |||
Lasten | |||||
4. Bestedingen Pastoraat (voorgangers en pastoraal werkers) | 653.00 | 2210.00 | |||
5. Bestedingen Kerkdiensten, catechese en gemeentewerk | 2477.00 | 1901.00 | |||
6. Bijdragen aan andere organen binnen de kerk | 3207.00 | 971.00 | |||
7. Lasten kerkelijke gebouwen | 28718.00 | 19060.00 | |||
8. Overige salarissen / onkostenvergoedingen | 911.00 | 1285.00 | |||
9. Lasten beheer en administratie | 12164.00 | 8086.00 | |||
10. Lasten overige eigendommen en inventarissen | 9615.00 | 3298.00 | |||
Totaal lasten | 57745.00 | 36811.00 | |||
Resultaat (baten - lasten) | 5034.00 | 1861.00 |