Beste lezer,
U heeft gemerkt dat de Mijn VPE-omgeving is veranderd voor gemeenten. Alleen door de gemeente aangestelde inlogfunctionarissen zijn bevoegd om gegevens te mogen wijzigen en of aan te vullen zoals ANBI. NB: U kunt meerdere inlogfunctionarissen aanstellen vanuit uw gemeente. We merken dat er hier en daar behoefte is aan uitleg hoe u gegevens van uw gemeente kunt aanpassen. Hieronder volgt een beschrijving via printscreens. Mocht u er niet uitkomen, laat het ons weten via ledenadministratie@vpe.nl. We helpen u graag verder.
1. U logt in via Mijn VPE en komt op uw startscherm. U ziet hier uw persoonsgegevens.
2. In de groene blokjes, links, ziet u ook het blokje 'Mijn gemeente aanpassen'. U klikt hier om naar het overzicht te gaan van de gemeente waar u inlogfunctionaris voor bent en het bijbehorende facturenoverzicht van de betreffende gemeente.
3. Om naar de aanpasbare gegevens te gaan van uw gemeente, klikt u op de naam van uw gemeente. In dit geval is het Verenigde Pinkster- en Evangeliegemeenten.
4. Vervolgens komt u op een scherm met verschillende tabbladen. U kunt deze aanklikken en waar nodig de gegevens van uw gemeente wijzigen waar dat nodig mocht zijn. O.a. bij het tabje 2022 kunt u de nieuwe ANBI-gegevens invullen.
5. Wanneer u gegevens wijzigt/aanvult, vergeet niet om dan deze op te slaan onderaan de pagina.
|